drabbad av myggmördarsjukan!

Imorse vaknade jag av att det kliade över bägge benen sjukt jäkla mycket, kli-hysterin gjorde så att min sömnighet försvann och sen sprang jag till första bästa spegel för att spegla mig i, då fick jag syn på det här:



14 jäkla myggbett, skitfint & skitskönt!

Jag hörde på nyheterna att myggligan är på väg att attackera uppsala och sedan vidare till Stockholm, men jag antar att dom besökta Stockholmstad tidigare än väntat, inte skoj alls! Idag ska jag raka vägen till affären och inhandla mygg-mördar-spray, sen ska dom jävlarna allt få med mig att göra! Man skadar inte mig ostraffat, så är det bara! ;)


Observera att jag gått med antingen chinos eller rätt så tjocka leggins dom senaste dagarna, ändå har dom lyckats hugga i ordentligt! Så människor därute, iväg & köp myggspray mer er,  så dödar vi dom tillsammans,

kill them all!


Kommentarer
Postat av: frika

ja då ska du veta hur det känns att vara allergisk mot myggbett. Bölder och feber!

2009-07-03 @ 18:08:15
URL: http://friiika.blogg.se/
Postat av: Ebba

Åååh.. jag hatar myggor! Dom borde avrättas :P eller utplånas eller vad det nu heter... juste utrotas. Dom borde utrotas (A)

2009-07-03 @ 22:35:24
URL: http://bloondast.blogg.se/
Postat av: L

Jag vaknade också upp idag med hur många myggbett som helst! :O jag satte mig vid datorn och så kom jag på mig själv med att klia mig på benen, halsen, armarna, magen och många mer ställen :P jag hade mer än 20st :) lite jobbigt...



jag kommer i alla fall också köpa sånt där mygg-dödar-medel :P nu ska dom få! hehe :P

2009-07-03 @ 23:53:16
Postat av: Emma

Spraya nässpray på så kliar de inte. Kortisonet i sprayen lindrar.

2009-07-05 @ 13:57:54
URL: http://emmawenchehelen.blogg.se/
Postat av: störda jävel..

du har snott min bild?!

2009-07-10 @ 14:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0