Dags att fylla björn borg samlingen!

        
Jag satt och "facebookade" lite samtidigt som jag fastnade för någon reklam på sidan, och vet ni vad? En ny & dunder gratissida har anlänt bland gratis sidorna! Gratis-fashion heter sidan där man samlar poäng och kan växla in dom mot björn borg trosor och kallingar!! Bästa trosan ever säger jag bara! Jag älskar björn borg, inte bara för att dom är snygga utan för att dom även är sköna och bekväma. Såg även att man kan byta in poängen mot märkesparfymer, äkta gucci väskor och en massa andra dyra märkessaker. Men jag är mest hajj på björn borg trosorna, gratis är bäst, i love it!

                              
Vill du också ha snygga underkläder eller kanske Armanis nyaste parfym?
Bli då medlem genom att klicka HÄR! och börja samla poäng. Blir du medlem via min länk får du alltså 20 extra poäng. Lycka till!



En annan gratissida som är min favorit är gratis bio, därifrån har jag fått presentkort på sammanlagt 2000:- genom att bara värva 2 vänner plus dom i min familj, för dom presentkortet köpte jag blandannat en ny vinterjacka förra året, betalade inte ett öre själv, lovely! :) Antar att många av er redan är medlem på gratisbio, men är ni inte redan det så kan ni bli det nu genom att klicka HÄR. Du får 75 gratis poäng av mig.

Kommentarer
Postat av: sab

hur gick det med blödningen? =)

2009-07-08 @ 01:37:29
URL: http://anoonym.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va bra sida :D!!!

2009-07-10 @ 14:46:19
Postat av: Sara

JA HAR MER POÄNG ÄN DET!

2009-07-10 @ 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0