bridget är din räddare i nöden!

(Dag 5 utan någon cigarrett)



Igårnatt somnade jag 04:35 eftersom jag låg uppe med min bäste vän, nämligen bridget! Jag köpte boken för cirka 1 månad sedan på rea, 10 kronor kostade den mig och jag kan ju bara säga att det var ett riktigt kap! Boken är så otroligt rolig, man ligger och skrattar för sig själv varannan rad och känner igen sig något otroligt. Som det står i början av boken så är bridget din räddare i nöden och din bäste vän! Jag har aldrig sett filmerna, har alltid tänkt att de inte verkar vara min typ av film men eftersom boken är så hemtrevlig och underhållande så måste väl filmen vara minst lika rolig?

Är det någon som vill komma på bridget jones maraton hos mig?
Smsa: BRIDGET  till 0762569720 isåfall!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan ju för i helvete inte lägga ut en nummer som är i bruk på din blogg! Stackars den människan som måste ta emot alla dumma sms/tjuvringningar av snorungar som har lite att göra!

2009-07-22 @ 15:30:49
Postat av: Anna

Vad är det för fel på dig caroline? Låt tjejen vara. Det är hennes blogg och hon gör vad fan hon vill.

2009-07-22 @ 15:48:40
Postat av: JTR

Hej :), jag vänder mej till några unga mammors bloggar med en fråga som jag gärna skulle vilja ha lite svar på , det är så att jag ska ha min mens den 8 Augusti , dagen innan brukar jag få lite bruna flytningar .

den 18 eller 19 Juli fick jag några sådana bruna flytningar . hade det under dagen , men sen dagen där på så var dom borta , men dagen jag hade dom där bruna flytningarna så hade jag mensvärk samtidigt hade även lite mensvärk dagen därpå ,men nu är allt som vanligt ,

Jag googlade lite om det och då fanns det ca 2 saker det kunde bero på , ! ) tidigare mens 2 ) graviditet .

jag hade ju mensvärk ., men nu är allt borta ,

jag har inte haft oregelbunden mens på 4 år .

Vad tror du ? känner du igen detta från när du blev gravid ?

2009-07-22 @ 15:58:28
Postat av: Towe

Vad håller du på med? Lägg inte ut nummer till folk du känner/inte känner. som du själv påpekat finns det många psykon därute som kanske kommer höra av sig. skärp dig.

2009-07-22 @ 17:51:51
URL: http://towelina.blogg.se/
Postat av: Popstickel

hej detta är en av dina tidigare inlägg



- Jo tack jag har testat mig redan, men när kommer beskedet? Har väntat mer än en vecka nu utan att få nå svar från någon. Provsvaren borde väl ha kommit till er barnomorskor nu? Läser ni barnmorskor min blogg? Aa men ring mig isåfall på 0735685437 snarast, tack! ♥



detta var ditt nr då 0735685437

och detta nr nu 0762569720



Ingen person som vill vara anonym på sin blogg kommer ge ut sitt nr :S Jag anklagar inte dig för nåt men vill gärna ha svar till varför du ger ut ditt nr? och sedan ger ut ett annat nr? du kan inte nog säga att det är pga utav av folk tjuvringde till ditt förra. Vill gärna ha svar,



Innan jag skriver nåt olämpligt som du är fejk eller nåt.



2009-07-22 @ 19:38:31
Postat av: Popstickel

hej detta är en av dina tidigare inlägg



- Jo tack jag har testat mig redan, men när kommer beskedet? Har väntat mer än en vecka nu utan att få nå svar från någon. Provsvaren borde väl ha kommit till er barnomorskor nu? Läser ni barnmorskor min blogg? Aa men ring mig isåfall på 0735685437 snarast, tack! ♥



detta var ditt nr då 0735685437

och detta nr nu 0762569720



Ingen person som vill vara anonym på sin blogg kommer ge ut sitt nr :S Jag anklagar inte dig för nåt men vill gärna ha svar till varför du ger ut ditt nr? och sedan ger ut ett annat nr? du kan inte nog säga att det är pga utav av folk tjuvringde till ditt förra. Vill gärna ha svar,



Innan jag skriver nåt olämpligt som du är fejk eller nåt.



2009-07-22 @ 19:39:06
URL: http://popstickel.blogg.se/
Postat av: 17 år & gravid - IGEN!

Svar: Självklart är det ju inte mitt nummer, jag bara tröck på tio siffror på tangenterna slumpvis, det är väl ändå något ni bör förstå, att jag inte skulle skriva mitt eget nummer. Det var ju ironi över det hela, inte gjorde ni väl som det stod och smsade? Ack ack...

2009-07-23 @ 01:50:57
URL: http://baarabaarnet.blogg.se/
Postat av: Caroline

Självklart förstod jag att det inte var ditt nr. Jag är inte dum men det är förmodligen någon annans nr och denne kanske inte vill ha idiotiska samtal och sms? Du kan ju inte lägga ut någon annans nr!!!



Anna: Vad är det för fel på dig? Skulle du vilja att någon la ut ditt nr på nätet och uppmanade till att skicka sms? Tror inte det va?

2009-07-23 @ 12:47:58
Postat av: Popstickel

ok, jag smsade ändå inget, tyckte bara det var skumt :P kram

2009-07-23 @ 15:54:10
URL: http://popstickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0