biten av en spindel

Jag har gråtit titt som tätt i mer än en timme nu, Mamma försöker lugna mig men jag bara fortsätter ännu mer. Jag blev biten av en spindel som var VIT för cirka 1,5 timme sedan, jag var ute på promenad med en vän och vi satt under ett träd, efter 10 minuter känner jag att det är något som kryper i nacken på mig och upptäcker efter en kort sekund att det är en vit äcklig liten varelse som har gjort sig hemstadd på min hud. Jag börjar skrika,får panik och lyckas efter några sekunder skaka av den, nu är jag röd på nacken och det kliar så in i helve**e!  Det kryper i hela kroppen på mig, känns som att det kryper cirka 40 baby spindlar på min kropp, jag ska ta och hoppa in i duschen, sen ska jag googla om de vita spindlarna och hoppas att den inte var giftig.

Imorgon ska jag iväg på ultraljud kära läsare, äntligen får jag veta vad mitt barn är, jag längtar så otroligt att känslan är obeskrivlig. Tänk er att det växer ett annat liv, en annan människa - i lilla mig! Jag kan fortfarande inte fatta, jag tror att det är en liten pojke som ligger och brottas därinne, det får vi se imorgon. Mamma följer med mig så jag slipper snuskhummrar, safe!


KRAM!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hejsan, så roligt att du ska på ultaljud i morgon,

det ska jag också :D



Vilken vecka är du i nu ? :)

2009-07-29 @ 00:15:00
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/
Postat av: sanna

tänk på att de inte är 100 %..dom kan ha fel också.. min kompis fick pojke fast hon köpt massor med tjejkläder.. dom hade missat snoppen för den låg gömd

2009-07-29 @ 14:03:58
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

blæ va snuskit! Jag hadde också gråtit! Jag hatar spindlar!

2009-07-29 @ 16:06:26
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: Josefin

Usch! Jag har fobi för spindlar!

2009-07-29 @ 16:30:19
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du berättar väl sen om det är en flicka eller en pojke? :D

2009-07-29 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0