titta vad jag har fått hem!

24 flaskor Nestea med smak av Green tea & citrus, det tackar jag och bugar för, detta gjorde min dag! Grönt te ska väl göra så att fettförbränningen ökar har jag hört? Det känner jag verkligen att den behöver göra då jag just nu känner mig smällfet i armar och mage, antar att jag inte har vant mig än men det kommer nog med tiden, efter födseln får man väl ta och tok springa om dagarna om man får tid över, hehe.

   
Nu slipper man köpa hem dricka på ett tag ialalfall, ska ta och korka upp en flaska och avgöra, med smak av grönt te i en kall dryck låter faktiskt inte så himelskt gott, men ibland kan man faktiskt ha himla fel. Som den här nya Marabou chokladen med frystorkade jordgubbar, jag trodde pesonligen inte att det kunde vara gott men det visade sig vara  helt makalöst! ;)

               

Denna nya smak kommer i butik inom kort, ska dock recensera den för er innan så ni inte gör ett onödigt köp utifall den smakar pytom! Jag har nämligen mage att alltid köpa olika smaker såsom glassar, läskedrycker, godisar och sedan för det mesta bli besviken då det smakat illa, som tillexempel vanilla coke, minns ni hur äcklig den var? Nej coca cola ska vara cola, går ej att försöka kombinera med andra sorter! Nu ska jag korka upp flaskan!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: sanna

både te å chokladen är äckliga

2009-08-01 @ 21:11:41
Postat av: Cecilia - Bebis i december <3

Den drickan har varit ute i affärerna en månad minst här :) Den är god :)

2009-08-02 @ 12:04:28
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0