Lady gaga imorgon!



Tänkte slänga in ett litet nattinlägg i bloggen och därmed meddela er om att jag imorgon klockan 13:00 åker iväg till familens vänner i Stockholmstad på middag, efter middagen ska jag ta en rundtur i Centralen och sedan bär det av att åka & kolla på Lady Gaga som imorgon anländer i Gröna lunds parken. Ska ni dit? Amen då ses vi där isånnafall, ska bli jätteskojj att se den primadonnan live igen, denna gång närmare scenen får man hoppas! Jag känner mig jättekrasslig i halsen, snuva har jag också. Kan ni tänka er hur min hals kommer må imorgon efter Lady Gagas konsert? Jag kommer garanterat stå och gapa PA PA PA POKERFACE , PA PA POKERFACE, for sure! Det måste vi alla göra!

Hoppas dock hon inte dyker upp i någon läskig groddräkt för då sticker jag därifrån! Kameran åker givetvis med så ni kan vänta er massor av bilder, den är föresten lagad nu och jag är jättelycklig!


Kommentarer
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Hur blev kameran lagad då? Gick det på garantin i alla fall?

2009-08-02 @ 20:08:58
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0