jag glömde nog bort att jag är gravid..

Shoppingen igår blev inte så lyckad, Gina tricos REA tycktes inte passa min vackra kroppsform...eller tja, jag personligen tycker inte det är skitfint att ha någon supertajt klänning när man har en gravid mage, dock passar alla gravida kändisar i det såsom Jessica alba men hur bekvämt är det egentligen på en skala att ha något så slimmat på sig när man bara känner sig tjock och ful.. Neh inget för mig.

Lyckades iallafall få med mig två par superläckra och
bekväma trosor från Gina-REAN.


 
25:-/st  - Gina tricot (färgen på trosorna är läckrare IRL)


Och sedan trodde jag även av någon konstig anledning att jag kunde få i mig en hög midjekjol trots min gravida mage, köpte kjolen/shortsen i storlek 38 vilket är större än vad jag brukar ha normalt men när jag kom hem och provade dom så gick dom endast över rumpan sen tog det stopp, verkligen synd för kjolen/shortsen var verkligen snygga!

 
Bilden åt höger fångar tyget på kjolen bäst.

-Någon läsare som är intresserad kanske? Ni får den billigt! 


Nu har jag äntligen förståt vitsen med att spara kvitton, damn!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag verkligen älskar din blogg, har läst igenom allt från första början idag, för jag upptäckte din blogg igår, den är verkligen jätte bra, känner också igen mig i vissa delar du skriver. kämpa på tjejen! :) och lycka till med allt!

du verkar ha ett väldigt trassligt liv, :/

men du är verkligen stark som klarat såhär långt!

2009-08-14 @ 15:34:43
Postat av: ebba

Nej vad synd att du inte hade kvittot.. fett jobbgt :P

2009-08-29 @ 07:57:47
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0