Jag har hittat en bättre inkomstkälla!

Ni minns väl att jag skrev för cirka en vecka sedan att jag mist jobbet? Att chefen på jobbet hade gjort obehagliga närmanden mot mig och även andra tjejer på jobbet som varit skälet till att jag slutade. Sen dess har jag gått omkring och oroat mig över min inkomst, över de där extra pengarna som jag vet kommer behövas när min lilla dotter föds, men den oron är nu över eftersom jag nu har hittat lösningen på problemet, nämligen bästa sättet man kan få in pengar på, det är inget jobb utan det är något bättre, den kanske bästa gratissidan jag någonsin upptäckt. Och nej detta handlar inte om att man får presentkort i utbyte av erbjudanden och click utan här får man in riktiga pengar på sitt konto. Sidan heter woopa.se och är en gratissida där det är möjligt att få in pengar, jag har hittils inte värvat en enda person och har ändå lyckats skrapa ihop cirka 45 kronor genom bara några klick och deltaga i tävlingar, så sidan är inte omöjlig utan det går att skrapa ihop en summa pengar, även om det handlar om en hundring, eller mer så är det ju alltid något! Du får 20 kr av mig och du blir medlem genom denna länk, och även 8 kr för varje person du lyckas värva, visst låter det bra? Värva era vänner och släktingar så har ni redan någon hundring, Jag lovar er, det funkar!



Så nu slipper jag gå till ett jobb jag inte trivs på, utan bänkar mig istället framför datorn när plånboken börjar kännas tom, och ger allt jag har för denna sida, gosh jag älskar gratissidor alltså, tack woopa för att ni finns!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Frida

Din länk funkar inte :/ Trist för tänkte hjälpa dig och bli medlem :)

2009-08-19 @ 14:02:33
URL: http://choconut.blogg.se/
Postat av: Zandra

Där är jag också medlem, jätte bra ställe! ;)

2009-08-19 @ 14:43:14
URL: http://mzma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men herregud du tänker väl inte försörja ditt barn genom att vara medlem på gratissidor? :o

2009-08-19 @ 18:40:39
Postat av: Woopa - Mikael

Det va så lite så, alltid kul se att man kan köra ut lite extra tillskott och så många :)

2009-08-20 @ 20:00:47
URL: http://www.woopa.se
Postat av: Anonym

Haha har inget mer å säga än: I D I O T!

2009-08-20 @ 22:04:48
Postat av: Anonym

Är också medlem på woopa. Har väntat hur många månader som helst på min utbetalning, så jag är måttligt imponerad över denna skitsida.

2009-09-21 @ 23:26:40
URL: http://linerulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0