HON VA HELCOOL!

Lady Gaga var otroligt häftig! Hon bytte om cirka 7 gånger under 1 timmes konsert, hon gjorde ett riktigt bra jobb och vi som var där vet ju om att vi fick uppleva rejäla nakenchocker flera gånger om under konserten. Flertals svettiga gubbar som stod bredvid mig drog genast fram kameran och zoomade in Lady Gagas bara rumpa under konserten, det är vad dom kommer sitta och handtralla till inatt kan ja tippa starkt på! Lady Gaga är häftig och jävligt unik, diggade varenda klädsel hon kom ut med under hela konserten dock såg jag det mer som showkläder man skulle ha i sovrummet om man vill piffa upp det lite extra med sin partner och vidga sina vyer. För ja hon var ju verkligen mer eller mindre naken och blottade allt, hennes moves och rörelser var bara porriga och ibland skrek hon ut saker i publiken som både såg och lät hej- jag - är påtänd- det-är-därför- jag.låter såhär-  . Och en gång tog hon sig även mellan benen och smekte sedan skrek hon " i like swedish boys." Och alla killar jublade, är det verkligen så man vill bli känd?


Kvällens läckraste enligt mig iallafall!



En annan obehaglig grej jag upplevde idag bland folkmassan var när alla stod och trängdes och knuffades, ett par tjejer i min egen ålder kollade på mig och sedan på min mage och började viskas, jag ignorerade dom och försötke fästa blicken mot scenen men när jag några sekunder senare känner en hård knuff mot magen blir jag flyförbannad då jag märker att tjejerna som tidigare stått och viskat om mig nu har ställt sig och knuffat in varanndra i mig med flit, första gången sa jag bara " kan ni lägga av att knuffas" då började dom att skratta och sedan kom knuffen igen mot magen och då jävlar small det till i hjärnan på mig och jag tog tag i en av tjejerna och ruskade om henne, jag är inte typen som slåss men hur jäkla respektlöst är det inte att knuffa in varanndra i en tjej som är gravid med flit? Tjejerna bytte plats efter det, tur det!


Fler bilder och även en video kommer upp imorgon för er som vill se!


Kommentarer
Postat av: Thomp@

Hade haft svårt tt inte DÖDA tjejerna om det varit min bebis de gett sig på!

2009-08-03 @ 07:14:56
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Gud va arg jag blir, fattar inte ens varfør folk ska håla på som dom gør! Va ær det før larvigheter! Jag håller med "Thomp@" men jag hadde dock inte hoppat på någon med en gravid mage, jag hadde nog hællre gjort som du gjorde och om dom inte hadde slutat då så hadde jag flyttat mig.

2009-08-03 @ 14:54:20
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0