grattis på födelsedagen Pappa !

Idag fyller min Pappa 49 år, jag känner att det är min skyldighet att åka dit och gratta honom eftersom jag vet att ingen annan kommer att göra det. Pappa har 4 barn, 2 pojkar i 5 och 9 års åldern som han inte har någon kontakt med alls och ena av dom får han heller inte träffa för Mamman och så jhar han mig och min syster som han lyckligtvis har kontakt med. Jag är redan i Stockholm dock inte hos Pappa, ska vänta på syster som kommer in med tåget om någon timme sedan ska vi ta med Pappa ut och äta på kina restaurang. Pappa har ingen annan än mig och min syster, hans Mamma (min farmor) gick bort för några månader sedan, hans Pappa (min farfar) klandrar honom för min mormors död och vill inte ha kontakt med min Pappa (sin son) Hans syster (min faster) är ond som djävulen själv, lurar allt och alla på pengar oavsett om det är en släkting, hon fick cirka 1 miljon kronor i arv när farmor gick bort och delade inte med sig till någon alls, några månader senare hade hon förstorat brösten, lagt i brasliansk röv, fixat näsan, gjort fettsugning och bytt namn, creepY? Ja, det är bara en gnutta av hur våra familjemedlemmar är! Mina farbröder dvs min Pappas bröder vill inte ens ha kontakt med honom eftersom Pappa tackar nej till all lurendrejjeri och olagligheter som dom håller på med, ja ni alla familjer är inte svenssonfamiljer, detta är riktiga chilenarfasoner, haha!

Jag älskar Pappa och förlåter honom för att han slog till mig dagen han kom på mig att röka, nu röker jag inte längre och är stolt över det. Nu väntar jag istället en liten Prinsessa som jag innerligt kommer älska hela livet ut! =)

Kommentarer
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Oj villken kronglig familj! Den ær ju till och med værre en min! "Hans syster (min moster)" Hur kan din pappas syster vara din moster? Moster betyder "Mammas syster" så hon ær væll i alla fall din faster, eller?

Å vad har din farfar (pappas pappa) med min mormors (mammas mamma) død att gøra? Stod dom varandra så næra? Krongligt... Eller har du bara skrivit fel?=P

2009-08-03 @ 14:50:26
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: popstickel

konstig famil du har :S min familj är chilenare men långt i från sånt sorts chilenare :S

2009-08-03 @ 18:37:44
URL: http://popstickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0