gles uppdatering!

Hej mina kära läsare, jag får ursäkta för en dålig uppdatering på senaste, har nämligen haft mycket för mig, avbokat utlandsresor blandannat och låtit flickan min i magen komma i första hand, nu när jag blivit arbetslös så kan jag inte hålla på att prioritera en utlandsresa före att köpa tillbehör åt min dotter såsom barnvagn, vagga/spjälsäng, kläder nappar osv, det är mycket pengar som går åt och dom pengarna kommer jag inte ha om jag åker utomlands. Hur som helst så ska det inte hindra mig från att ha kul ändå de sista veckorna av mitt sommarlov, idag ska jag nämligen göra något väldigt roligt, if i say oh oh oh you wanna take it slooow! Förstår ni då vad jag pratar om? Jamen självklart så är det kat deluna jag ska åka och se på ikväll, trots att jag är gravid så får ni ju inte glömmat att jag är ung, UNG 08 är det jag talar om såklart! Vad är bättre än gratis konserter på kungsan? Bara choklad isåfall..

SES DÄR!

Se upp för min gravida mage annars åker ni på en smäll, muaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0