firande av pappa!

Igår bjöd jag & Syster våran käre far på restaurang, den enligt mig bästa kina restaurangen i stan. Buffén bestod av allt man kan tänka sig, friterade räkor,kycklingfilé,fiskfilé, kött, entrecote, kycklingspett i jordnötssås, nasegoreng, biff, ris, nudlar & wook och även Sushi ingick i buffén, ät hur mycket du orkar för 149 :- per person, kanonbra för den med stor och hungrig magsäck! Fanns även fruktbuffé & glass med banan till efterrätt som ingick i priset, yummi! Igår åt vi inge tårta eftersom magen värkte hela dagen och vi inte fick i oss mer än de på restaurangen men imorse laddade vi om batterierna och jag gick till konditoriet och köpte massor av tårtbakelser, finns dock inge kort på dom! :(


Tallriken närmast var min, är det buffé så ska man äta så mycket de går!



Mitt lilla fruktfat, YUMMI!



Vindruvorna va så tjocka att skalet inte va sådär ätbart som de brukar vara!

Min födelsedagsoutfit igår, jag invigde mina nya skor & de nya pastell-rosa jeans tightsen. Linnet/klänningen var också ny, Pappa klagade på att den var för vulgar bara för att den hade spets nertill, farsor alltså!



Nu ska jag lägga mig och vila i soffan & ta en Nestea green tea & citrus som föresten var supergod och svalkande, rekomenderas!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Paula |19 år och 2 barnsmamma|

Vart liggen den resturangen?? snälla säg.. världens bästa resturang jag har hört =) ha det bäst

2009-08-04 @ 16:16:36
URL: http://metrobloggen.se/raggarkolan
Postat av: ida

Haha, min pappa skulle också kunna säga något sånt xD han tycker alltid att mina kläder är för korta eller uringade xD suck :P

kan du inte visa en bild på magen? (a)

Ha det bra :)

2009-08-04 @ 16:51:58
Postat av: Ellie

Kan du inte sluta vara anonym nu när du har kommit fram till ett beslut? skulle va kul och se vem du är :D

2009-08-05 @ 22:04:27
Postat av: 17 år & gravid - IGEN!

Svar: Restaurangen ligger längs kungsgatan i T-centralen, den heter CHINA WANG. Verkligen jättebra restaurang! :)

2009-08-07 @ 13:47:13
URL: http://baarabaarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0