daddy´s little girl



Nu har han äntligen förstått att jag har blivit vuxen, han har accepterat att jag ska ha en dotter, att jag ska bli Mamma, i aint a little girl anymore, men jag vet att jag alltid kommer att vara pappas lilla flicka i hans ögon, hur gammal jag än blir.

Bild: Pappa & Jag för en vecka sedan!


IMORGON SKA JAG FÖRESTEN PÅ BARNKALAS I SÖDERTÄLJE, WIHO!

Min kusins lilla pojke fyller 2 år imorgon (eller va det kanske 3?) Nåja, ska iväg till stan och köpa någon leksak eller kläder till honom om en stund, han är söt som socker,har jag glömt att nämna att jag älskar barn? :)

Kommentarer
Postat av: ida

Ojjj vad stor mage du har, jätte fin ju! :D Jag hänger inte med i svängarna riktigt XD

vilken månad är du i nu? :)

älskar din blogg btw!

2009-08-14 @ 16:38:53
Postat av: Anonym

Läs om Sara som äntligen fått sin frihet och kan andas. hon är hos soc!

2009-08-14 @ 17:46:03
URL: http://sarzorahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0