Budgivningen är avslutad!

Vinnaren av Gröna lund kortens budgivning :

Jennifer http://jettiita.blogg.se/ 
Hon  budade 150:- för bägge korten och vann, GRATTIS!

(gick dock inte att lämna en kommentar i din blogg så om du ser detta, maila mig på [email protected] med namn och adress dit korten skall skickas) 

Sedan måste jag även få tillägga att det var jättekul och se att det var ett par stycken som var med och budade, hade inte förväntat mig det men där såg man, det fanns intresse, jättekul! Vad skulle ni säga om att jag lägger upp någon form av  bloggloppis inom kort, jag har nämligen otroligt mycket fina kläder, vissa helt oanvända plagg och andra mindre använda plagg, även jättemycket märkesjeans i bra skick som jag använt fåtal gånger och som jag nu inte längre får i mig, lär nog aldrig få i mig dom igen må jag tro... Har även ett par skitfina slitna jeans som är nyköpta från gina tricot, använda 2 gånger och nu är dom för små, skit surt för dom va verkligen råsnygga! =/ Jag blir bara större och större, måste vända mig till MAMMA avdelningen nu när jag köper kläder, det kanske finns något snyggt där ändå - lär sluta med mina fördommar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp några nya bilder på magen! :)

2009-08-19 @ 10:16:41
Postat av: Josefin

Om man bodde i Stockholm så skulle det ha varit ett guldfynd.. =P

2009-08-19 @ 11:07:38
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0