bara barnet = mördare?

Jag har suttit och kollat på unga mödrar ett bra tag, har fastnat för serien då jag känner igen mig så himla mycket i deras tankar, det slog mig även att det var väldigt kloka unga morsor i de avsnitten som visas på tv just nu, för ett bra tag sedan var det bara "blåsta" unga morsor med i programmet, antagligen för att skapa tittare och uppror. Hur som helst kom det en oinbjuden gäst in genom fönstret under mitt tv tittande som jag tog hand om, fick lite ångest efterråt, jag började fundera över vart gränsen går för mord! Är det storleken på individen som räknas? För när man dödar en mygga,myra.spindel så är det normalt, men om man dödar en fet oinbjuden råtta, kanin eller sandekorre så känner man sig som en mördare, det är konstigt dedär... Känns inte lika tungt att mörda dom småa som de gör med dom stora, någon som kan förklara varför? :)

 
Här är den stackars döda fjärilsliknande makapären död, RIP!

Typiskt mig att endast våga röra odjur när dom är döda, fegstjärt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, nej du e ingen mördare ska du se!

2009-08-07 @ 13:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0